HANGRÖGZÍTÉS
OKOSAN

Élőbeszédhez kapcsolódó munkafolyamatok pontos mérése, rögzítése, kimutatása és tárolása desktop és mobil platformokon.

Kinek fontos a VoxCTRL?

A hangrögzítés számos különböző szektorban tevékenykedő magán és állami vállalat részére kiemelt prioritású feladat.

A különböző közigazgatási szervezeteknél, állami és magántulajdonú közszolgáltató vállalatoknál a döntéshozatal, vagy az ügyfelekkel folytatott beszélgetések pontos dokumentálása több szempontból is indokolt lehet.

A VoxCTRL a hagyományos hangrögzítő rendszerek felhasználásán – tipikusan diszpécser és ügyfélszolgálati beszélgetések, telefonos vagy élőbeszédben történő megrendelések, bejelentések, panaszok rögzítésén és tárolásán – jelentősen túlmutató eszközt állít a vállalati hatékonyság növelés szolgálatába.

A meglévő JobCTRL rendszer kiegészítőjeként, immár az élőbeszédhez kapcsolódó munkafolyamatok pontos mérése, rögzítése, kimutatása és tárolása is biztosítható mind desktop, mind pedig mobil platformokon.

1
Törvényi előírás alapján.
2
Élőszavas megrendelések, szerződések érvényesítéséhez.
3
A későbbi könnyű és gyors rekonstruálhatóság céljából.
4
Minőségbiztosítási elvek érvényesítése és ellenőrzése érdekében.
5
Meetingek, telefonos konferenciák manuális átiratának a kiváltására.
6
Ügyfélpanaszok, egyértelmű, hatékony és vitamentes kezeléséhez.
7
Jogi eljárások során az álláspontok hiteles alátámasztására.

Könnyen adaptálható

A rugalmasan definiálható VoxCTRL azonosítók révén automatikussá tehető a rögzített beszélgetéseknek bármilyen CRM, ERP vagy vállalat workflow rendszerbe történő becsatornázása is.

Több dimenziós kimutatások

A VoxCTRL modullal – akár külön fejlesztés nélkül is – pontosabb és részletesebb ügyfél profilokat alakíthatnak ki. A vállalati és ügyfélkapcsolati kommunikáció hatékonyságát jelentősen növeli, hogy a rögzített hangfájlokhoz korlátlan számú címke (tag) kapcsolható, amelyekről több dimenziós kimutatások készíthetőek.

Magas szintű kontroll

A JobCTRL részletes riporting funkciója révén a vezetők pontosabb képet kaphatnak a kommunikációra fordított vállalati erőforrásokról, beleértve akár az irodán kívüli ügyfél megbeszéléseket, belső meetingeket is.

A VoxCTRL előnyei

  • Egyszerűen használható
  • Modulárisan integrálható
  • Egyedi igényekhez szabható

A JobCTRL rendszerrel kialakított integrációnak köszönhetően a VoxCTRL modul szolgáltatásai túlmutatnak a hagyományos hangrögzítési szolgáltatásokon. A modul azon túl, hogy magas technikai színvonalon, gördülékenyen ellátja az alapfeladatát, számos olyan funkcióval is rendelkezik, ami még tovább növelheti egy innovatív vállalat előnyét a versenytársaival szemben.

A felhasználók számára sincs szükség hosszas oktatásra a bevezetéshez, mivel a VoxCTRL kezelése teljes mértékben a megszokott JobCTRL funkcionalitásokhoz illeszkedik, ezért pillanatok alatt könnyen elsajátítható.

Részletes analitikák készítése

A JobCTRL kimutatások oldalán a rögzített beszélgetésekről is a megszokott módon és részletességgel lehet HTML riportokat lekérni, amelyekből közvetlenül is elérhetőek a rögzített felhasználói beszélgetések. A rögzített hangfájlokhoz címkék (tag) rendelhetőek, amik egy előre definiált struktúrából egy kattintással a hangfájlhoz rendelhetőek. A szabadon definiálható címkék segítségével a saját üzleti igényeire szabott analitikákat tud egyszerűen előállítani a JobCTRL webes kimutatásával.

A rögzített beszélgetések révén a vitás esetekre fordított idők kiiktathatók. A JobCTRL riporting rendszerében pillanatok alatt előkereshetőek a rögzített beszélgetések akár időpont, felhasználó, vagy a hozzá kapcsolt címkék alapján. A rögzített hangállományok időbélyegzővel, hitelesített adatokként kerülnek letárolásra a szerveren.

A hangállományokat a JobCTRL kiemelkedő biztonsági szintjével megegyező módon kezeljük. A JobCTRL jogosultág kezelésével biztosítjuk, hogy a rögzített beszélgetések biztonságosan felkerüljenek a központi adatbázisba, és csak az Ön által felhatalmazot  munkatársak férhessenek hozzá a rögzített beszélgetésekhez.

Számos vállalati és államigazgatási szolgáltatásban sikerrel alkalmazható a VoxCTRL modul, ahol kiemelt jelentőséggel bír az elhangzott beszélgetések hosszú távú és rendszerezett megőrzése. Ez a sokoldalú és hasznos modul szerves kiegészítése a JobCTRL rendszernek az élő beszédben elvégzett feladatok objektív mérésére, ellenőrzésére.

KAPCSOLAT

Amerika

Brazília

Porto Alegre, São Paulo
André Oliveira, Ügyvezető igazgató, Brazília
+55 11 2186 0411
andre.oliveira@jobctrl.com

Brazília

Rio de Janeiro
Marcio Morgado, JobCTRL Partner
+55 21 9 9192 9384
andre.oliveira@jobctrl.com

Chile

Santiago
Jorge Andrés Escobar S., JobCTRL Partner
​+56 9 7756 7290
jorge.andres@jobctrl.com

Mexikó

Mexikóváros
Patricia Benitez, Regionális Értékesítési Igazgató
+52 1 555 507 9858
patricia.benitez@jobctrl.com

Peru

Lima
Gustavo Jara, Üzleti Menedzser
+51 994 456 599
gustavo.jara@jobctrl.com

Peru

Lima
Carolina Kroll, Business Relationship Manager
+51 996 229 925
carolina.kroll@jobctrl.com

Egyesült Államok

San Francisco
Attila Vadász, CEO
+1 415 830 6060
vadasz.attila@jobctrl.com

Ázsia

Dél-Korea

Szöul
Christina Shin, Területi Menedzser, Dél-Korea
+82 10 6757 9555
christina.shin@jobctrl.com

Dél-Korea

Szöul
Yong Hee Kim, JobCTRL Partner
+82 2 6281 8097
+82 10 7611 8097
manager@tveng.co.kr

Fülöp-szigetek

Manila
Jennifer Patanao, JobCTRL Partner
(02) 881 4076
(0917) 671 8802
jennifer.patanao@tech-meda.com

Japán

Tokió
Anna Pápai-Vonderviszt, JobCTRL Partner
+81 3 4405 9332
anna.papai@jobctrl.com

Japán

Tokió
Dongwoo Lee, JobCTRL Partner
+81 80 1137 7215
dwlee@jobctrl.com

Európa

Magyarország

Budapest
Sándor Makaró
+36 20 430 7607
makaro.sandor@jobctrl.com

Szívesen bemutatjuk egy személyes találkozó keretében, hogy az Ön vállalatában hogyan működne a VoxCTRL rendszer. Kérjük töltse ki az alábbi mezőket.

TCT Hungary Kft.
1118 Budapest, Rétköz utca 7. (Eleven Center, P5)
Telefon: +36 1 4646 160
Email: info@tct.hu