HANGRÖGZÍTÉS
OKOSAN
Élőbeszédhez kapcsolódó munkafolyamatok pontos mérése, rögzítése, kimutatása és tárolása desktop és mobil platformokon.
HANGRÖGZÍTÉS
OKOSAN
Élőbeszédhez kapcsolódó munkafolyamatok pontos mérése, rögzítése, kimutatása és tárolása desktop és mobil platformokon.
A hangrögzítés számos különböző szektorban tevékenykedő magán és állami vállalat részére kiemelt prioritású feladat.
A különböző közigazgatási szervezeteknél, állami és magántulajdonú közszolgáltató vállalatoknál a döntéshozatal, vagy az ügyfelekkel folytatott beszélgetések pontos dokumentálása több szempontból is indokolt lehet.
A VoxCTRL a hagyományos hangrögzítő rendszerek felhasználásán – tipikusan diszpécser és ügyfélszolgálati beszélgetések, telefonos vagy élőbeszédben történő megrendelések, bejelentések, panaszok rögzítésén és tárolásán – jelentősen túlmutató eszközt állít a vállalati hatékonyság növelés szolgálatába.
A meglévő JobCTRL rendszer kiegészítőjeként, immár az élőbeszédhez kapcsolódó munkafolyamatok pontos mérése, rögzítése, kimutatása és tárolása is biztosítható mind desktop, mind pedig mobil platformokon.
A rugalmasan definiálható VoxCTRL azonosítók révén automatikussá tehető a rögzített beszélgetéseknek bármilyen CRM, ERP vagy vállalat workflow rendszerbe történő becsatornázása is.
A VoxCTRL modullal – akár külön fejlesztés nélkül is – pontosabb és részletesebb ügyfél profilokat alakíthatnak ki. A vállalati és ügyfélkapcsolati kommunikáció hatékonyságát jelentősen növeli, hogy a rögzített hangfájlokhoz korlátlan számú címke (tag) kapcsolható, amelyekről több dimenziós kimutatások készíthetőek.
A JobCTRL részletes riporting funkciója révén a vezetők pontosabb képet kaphatnak a kommunikációra fordított vállalati erőforrásokról, beleértve akár az irodán kívüli ügyfél megbeszéléseket, belső meetingeket is.
A JobCTRL rendszerrel kialakított integrációnak köszönhetően a VoxCTRL modul szolgáltatásai túlmutatnak a hagyományos hangrögzítési szolgáltatásokon. A modul azon túl, hogy magas technikai színvonalon, gördülékenyen ellátja az alapfeladatát, számos olyan funkcióval is rendelkezik, ami még tovább növelheti egy innovatív vállalat előnyét a versenytársaival szemben.
A felhasználók számára sincs szükség hosszas oktatásra a bevezetéshez, mivel a VoxCTRL kezelése teljes mértékben a megszokott JobCTRL funkcionalitásokhoz illeszkedik, ezért pillanatok alatt könnyen elsajátítható.
A JobCTRL kimutatások oldalán a rögzített beszélgetésekről is a megszokott módon és részletességgel lehet HTML riportokat lekérni, amelyekből közvetlenül is elérhetőek a rögzített felhasználói beszélgetések. A rögzített hangfájlokhoz címkék (tag) rendelhetőek, amik egy előre definiált struktúrából egy kattintással a hangfájlhoz rendelhetőek. A szabadon definiálható címkék segítségével a saját üzleti igényeire szabott analitikákat tud egyszerűen előállítani a JobCTRL webes kimutatásával.
A rögzített beszélgetések révén a vitás esetekre fordított idők kiiktathatók. A JobCTRL riporting rendszerében pillanatok alatt előkereshetőek a rögzített beszélgetések akár időpont, felhasználó, vagy a hozzá kapcsolt címkék alapján. A rögzített hangállományok időbélyegzővel, hitelesített adatokként kerülnek letárolásra a szerveren.
A hangállományokat a JobCTRL kiemelkedő biztonsági szintjével megegyező módon kezeljük. A JobCTRL jogosultág kezelésével biztosítjuk, hogy a rögzített beszélgetések biztonságosan felkerüljenek a központi adatbázisba, és csak az Ön által felhatalmazot munkatársak férhessenek hozzá a rögzített beszélgetésekhez.
Számos vállalati és államigazgatási szolgáltatásban sikerrel alkalmazható a VoxCTRL modul, ahol kiemelt jelentőséggel bír az elhangzott beszélgetések hosszú távú és rendszerezett megőrzése. Ez a sokoldalú és hasznos modul szerves kiegészítése a JobCTRL rendszernek az élő beszédben elvégzett feladatok objektív mérésére, ellenőrzésére.
Szívesen bemutatjuk egy személyes találkozó keretében, hogy az Ön vállalatában hogyan működne a VoxCTRL rendszer. Kérjük töltse ki az alábbi mezőket.
TCT Hungary Kft.
1118 Budapest, Rétköz utca 7. (Eleven Center, P5)
Telefon: +36 1 4646 160
Email: info@tct.hu